• Home
  • Aanbod trainingen
    • Verbale agressie training
    • Fysieke weerbaarheidstraining
    • Bedrijfsopvangteam
    • Training Psychopathologie
    • Teambuilding
    • Preventieve veiligheidsscan
    • Bedrijfsfilm/ e-learning
    • Werken met Soft Restraints (Safe Holding System)
    • Flinch zorgprofessionals
  • Wie zijn wij
    • Wat is Flinch
  • Blog
  • Contact
    • Klachtenreglement
  • BEL ONS!
  • Home
  • Aanbod trainingen
    • Verbale agressie training
    • Fysieke weerbaarheidstraining
    • Bedrijfsopvangteam
    • Training Psychopathologie
    • Teambuilding
    • Preventieve veiligheidsscan
    • Bedrijfsfilm/ e-learning
    • Werken met Soft Restraints (Safe Holding System)
    • Flinch zorgprofessionals
  • Wie zijn wij
  • Blog
  • Contact
    • Klachtenreglement



Klachtenreglement

Contact

Klachtenregelement – Flinch Academy BV en Flinch zorgprofesionals BV

Zie ook: www.erisietsmisgegaan.nl

2023-Klachtenregeling-Jeugdwet-opt
Erisietsmisgegaan.nl-Infomatie-voor-clienten

Neem contact op met Flinch Academy

Wil je meer informatie of wil je wat met ons delen, dan kan dat via het contact formulier, ons een whatsapp te sturen of gewoon te bellen. Flinch reageert op werkdagen altijd binnen 24 uur.  

Wij beantwoorden graag je vragen of vernemen je reacties en suggesties, en zijn benieuwd naar je feedback of digitale fanmail.

Flinch Academy



Bert Spin



Ronald Algra



info@flinch.nl

  • Volgen
  • Volgen

Overzicht website

Algemene voorwaarden

Privacybeleid

© Flinch Academy 2025

Ook van Flinch Academy

Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}